2011.01.15. - 2010-ES ÉVZÁRÓ DÍJÁTADÓ
2011-es év eleje nagyon hidegnek, és a hideg napok nagyon soknak is tűnnek. Ezt egy kicsikét a január 15-én megrendezett 2010-es év díjkiosztója töri meg, és csalogatja vissza a fejünkbe a motoros hangulatot, a napsütéses napokat.
Sokan ilyenkor már régen tudják, hogy mi is fog velük történni az évben, de legalább ennyien vannak azok is, akinek viszont fogalma sincs még, hogy mi is lesz a nyáron. Én a második csoportba tartozom (sajnos), mert még nem tisztázódott, hogy milyen motorral megyek, milyen kategóriában. Lesz e lehetőség, hogy megmutassam magam külföldön is többször, vagy meg kell elégednem az 5 fordulós magyar bajnoksággal… ami ha minden igaz, idén legalább egy alkalommal elhagyja az országunk határát, és egy új pályára látogat, a Szlovák Ringre.
Tervek vannak a fejemben, illetve a fejünkbe a segítőimmel együtt, de ezek egyelőre csak tervek. Ezek között szerepel, hogy kategóriát váltok, ami úgy néz ki meg is fog valósulni. Nem véletlenül próbáltam ki 2010. végén az 1 literes kategóriában magam egy R1-es nyergében. A külföldi szereplés viszont nagyon kétes, ehhez a megfelelő háttér megteremtése lenne a téli feladat.
De vissza a díjkiosztóhoz. A délutáni rendezvény jó hangulatban zajlott, csak ismét eléggé hosszú volt. Ami annyiból pozitív, hogy sok kategóriában, sok magyar versenyző van, aki képviselteti magát a hazai versenyeken, és szép eredményeket érnek el. Viszont végig ülni a listát, nem volt egyszerű, úgy hogy mindenki üres hassal ment, hogy majd ott eszünk egyet. :) Szóval amikor elkezdték kihordani az ételeket, egyre türelmetlenebb volt mindenki. De szerencsére a gyorsasági motorsport a lista közepe felé jött a sorban, így akkor még nem korgó hassal sétáltam ki a színpadra, hogy átvegyem a 2010-es Bajnoki címért járó díjat.
Innentől kezdve már csak az idei évre koncentrálunk és nagyon várjuk a jó időt!!!
Szeretném megköszönni ismételten a 2010-es évben kapott segítséget, támogatást!
2010.10.01-02. - 5. OB FUTAM (HUNGARORING)
2010.10.01-02-én rendezték meg az idei utolsó OB futamot a gyorsasági motorsportban. Az amatőr kupasorozat évzáró futama is ekkor lett lebonyolítva, így sűrű volt a program a mogyoródi dühöngőbe. Az időjárás nem éppen közönség csalogató volt, mert nem lehetett rövid ujjúban flangálni, de a versenyzők legalább az esőmentes hétvégének örültek.
Pénteken reggel kezdődött a program a szabadedzésekkel. Minden kategóriának 2 edzés lehetősége volt. Nekem már ez a nap is sűrűbbre sikeredett mint ahogy gondoltam. A 600-as kategória mellett elindultam az Open kategóriában az 1000-esek között. A Yamaha jóvoltából kaptam egy széria tesztmotort, egy 2010-es R1-est. A szombati nap már nem tét nélküli motorozásról szólt. Délelőtt az időmérő edzések, majd az ebédszünet után a versenyek következtek.
Számomra nagyon fontos volt ez a hétvége több okból is. A 600-as kategóriámban a bajnoki cím volt a tét. 4 ponttal vezettem a bajnokságot, ami azt jelentette, hogy Győrfi Alen előtt kell végeznem. Ha Ő nyer és én csak második vagyok, akkor 1 ponttal, de Ő a bajnok! Ment a számolgatás mind a két boxba.
Az időmérőre a mezőny elejébe indultam fel. 3 kör után jöttem is le a guminyomás ellenőrzésére. Ahogy beértem a box utcába, már lengették is a piros zászlót, történt egy nagy esés. Pár perccel később jött a hír, hogy Alen miatt lett félbeszakítva az edzés, Ő esett el, de jól van! Utána folytatódott az időmérő, fel is mentem körözni. Egy használt gumi volt fenn, de a végére sikerült az első rajtkockába kvalifikálnom magam 1:56-os idővel.
Következett rögtön utána az 1000-esek időmérője. Ez ezen a hétvégén nem volt annyira fontos, a fő verseny a 600-as volt, ahol a Bajnoki cím volt a tét. Meg az nagy motor még szokatlan is volt, több összeszokást igényel, ahhoz hogy gyors legyek vele. Az időmérő végén a 11. rajthelyet tudhattam magamévá. Délután következtek a versenyek!
14:45-kor nyitották ki a box utcát a Stock 600-as mezőnynek. A kis Suzira felkerültek az új Continental gumikarikák és kigurultam az 1-es rajtkockára. A rajt jól sikerült, az első kanyarban már az élen fordultam. Hirtelen egy kicsi előnyre tettem szert, amíg a többiek eszméltek, hogy verseny van. A 3-4. kör körül egyszer csak Balogh Csabi került ki az egyenesben, mintha én csak sétamotoroznék.de az egyenes végén túl nagy volt az igyekezete, és el is rontotta a féktávot, így egyből vissza is vettem a vezető helyet. Csabi utána feladta és nagyon le is maradt. Pár körrel később a szlovák Lukas mutatta be ugyanazt mint Csabi, Ő is kikerült az egyenesben, (pedig itt sem csak nézelődtem) de a féktáv neki sem sikerült túl fényesen a nagy igyekezetbe, így tőle is vissza vettem az első helyet. Ekkor volt még hátra 2 kör, több támadással nem tudott meglepni és sikerült megnyernem az utolsó futamot is. Alen végül a 3. helyre küzdötte fel magát, de megnyugtató előnnyel értem célba előtte. Ezzel sikerült a Bajnoki címhez bőségesen elegendő pontot szerezni és egyben a dobogó legfelső fokán zárhattam az évet! Így enyém a 2010-es 600-as Bajnoki cím!
Alighogy leugrottam a dobogóról, már nyitották is a boksz utcát az 1000-es mezőnynek. Ültem át a nagy vasra, és indult az öröm motorozás. A rajtom ezzel is jól sikerült.a 11. helyről kb. az 5. helyen fordultam az első kanyarban. A második kanyar féktávján többen is beestek mellettem, mivel nem éreztem a 600-as után a féktávot, nem akartam összetörni se magam, se a motort. Így hirtelen a 8. helyen találtam magam. A 3. kanyarban Tyű elcsúszott és a sóderágyban hempergett. Én össze keveredtem Adorján Tomival, illetve Hirczi Zolival. Pár kör puhatolózás után mind a kettőt sikerült megelőzni, egyre jobb haverok voltunk az R1-el, egyre jobban élveztem a menést és közben egyre jobban fáradtam így a második futamon. Az 5. helyen csata nélkül köröztem kb. a 6-7. körtől, stabilan tartva az 1:55-ös időket.
Nagyon boldog voltam a leintés után, mert a hétvégére kitűzött cél 110%ban sikerült!
Az egész éves támogatást, segítséget köszönöm szépen Nyuszifülemnek, a családomnak, Horváth Zolinak, Dominak (HJC), Gulinak (EBC), Gyenis Karlonak (Főnök), Rimai Rolinak (Kis Suzi), Ágonak (Ago Motors), Miklósy Tominak (Team Főnök)!
2010.08.28-29. - ALPOK ADRIA FUTAM (RIJEKA)
Pénteken kora délután érkeztünk meg. Napsütéses időben, két edzésre mentem fel a pályára. A már 80 kört használt gumi és az 1 hónapos kihagyás meghozta az eredményt, 1:39-es időket sikerült motorozni. Másnap következtek az időmérők. Egy fokkal jobb használt gumi lett feltéve hátra, és az első időmérő végére 1:36,648-ra sikerült letornázni a köridőt. Ezután változékony lett az idő, eső és erős szél kerekedett fel. Az időjárás kissé javult és a második időmérőre már félig vizes, félig száraz pályára tudtam felmenni. Összesen öten bátorkodtunk fel a pályára, de én kíváncsi voltam, hogyan viselkedik a motor az enyhén vizes aszfalton száraz gumival, illetve az áttételemen is hosszítottam, amit szerettem volna ki próbálni.
Az változtatás jobb lett, a pálya jól tapadt vizesen is, és sikerült 1:37,6-os időt motorozni.
A szombat délután a hirtelen pakolásról szólt, mert nagyon gyorsan felkerekedett a szél, és röpködtek a sátrak. Mi szerencsére még időben pakoltunk és megúsztuk károk nélkül. Mivel a második időmérőn már nem változott az eredmény, így maradt a 11. helyre elegendő eredményem.
Vasárnapra a Warm-up, illetve a Verseny maradt. Az időjárás kegyes volt hozzánk, mert kisebb szélre és verőfényes napsütésre ébredtünk.
A Warm-up-on 1:35,8-ra sikerült lefaragni az időt, aminek már örültem és bíztam benne, hogy ez csak jobb lesz, mert még itt is a szombati gumi volt fenn.
A versenyen egy-egy új Continental gumit kapott a két kerék, előre egy medium keveréket, hátulra softot.
A rajtom jól sikerült, a 11. helyről a 9. helyen sikerült fordulnom az első kanyarban. Több izgalmas kör következett, előttem bukással, hátulról támadással zajlott a verseny, míg a végén sikerült 6. helyen célba érnem.
Az eredményemnek nagyon örültem, mert a köridőmet stabilan tartottam és a legjobb időm 1:35,252 lett.
A mezőnyben egyedüli versenyzőként képviseltem a Suzuki motort és a Continental gumi márkát és úgy érzem, kihoztam a Gixer széria futóművéből, amit csak lehetett.
Köszönöm szépen a segítséget!
A hétvégéről fényképek a képek/videók menüpont alatt találhatók! Klikk ide...
A versenyről On-Board videó a videók között található! Klikk ide...
2010.07.07. - 4. OB FUTAM (HUNGARORING)
2010. Július 7-e, egy szerdai nap. Az nem is annyira furcsa, hogy szerdán motorok brümmögnek a Hungaroringen, de az talán váratlanabb, hogy mindezt egy Országos Bajnoki futam keretében teszik. Az ok pedig, a Balatonring. ez a futam a Sávolyban épülő pályára lett tervezve, de az ugye nincs még kész.így a Hungaroring zsúfoltsága miatt, szerdai napra sikerült beszorítani a rendezőnek ezt a futamot.
A létszám nem volt túl nagy, főleg, hogy az időjárás sem éppen egy felhőtlen júliusi napnak felelt meg. Felhős, szeles, hűvös nyári nap.
Reggel a csajok és a 125 sport kategóriának az edzésével kezdődött a nap, majd ezt követte a SST 600 és az OPEN kategória közös edzése. Ezek után sorban következtek az időmérő edzések. Az időmérőmre felkészített motorral, viszont használt gumikkal gurultam ki. A 30 perc végére a hátsó gumim teljesen el is fogyott, és 1:56,2-es idővel a második rajtkockára sikerült kvalifikálnom magam.
1. Lukas Jesensky
2. Chrobák János
3. Balogh Csaba
4. Kurucz Ferenc
5. Eiselt Botond
6. Győrfy Alen
Alen eredménye meglepő volt, de tudtam, hogy a versenyen ez máshogy lesz, addigra kijavítják a hibát..így is volt.
Délután kezdődött a verseny. A rajtom nagyon jól sikerült, elsőnek jöttem el. Az egyenes végére, a féktávon belülről Kurucz Feri jött be mellém, és el is fordult belső íven szépen. Próbáltam minél hamarabb visszavenni a vezetést, és a második kanyar féktávján, már sikerült is beesnem neki belülről és az élre álltam.
Azt hiszem a harmadik körben néztem először hátra, mert úgy voltam vele, hogy 1:56 körüli időket motorozok stabilan, hiba nélkül ment minden, ha valaki gyorsabb, akkor gyorsabb.de nem így volt. :)
A hátranézésnél viszont láttam, hogy Alen szorosan a nyomomba van. Kétségbe nem estem, tudtam, hogy nem szabad hibáznom, és akkor túl nagy baj nem lehet, illetve ha így is elmegy, akkor nem sok mindent tudok tenni. A célegyenes végén többször éreztem, hogy ott duruzsol a Honda, hátán Alennel (ezt a verseny végén megerősítették kintről is) sajnos a melegszelet kihasználva a gyorsabb motorjával könnyedén ledolgozta a pálya hátsó felén szerzett előnyömet minden körben. Annyival viszont nem volt hála istennek gyorsabb, hogy megpróbálkozzon a féktávon elmenni. Arra számítottam, hogy az utolsó 3 kör egyikében fogja megmutatni, hogy mit is tud az a motor. Sikerült hiba nélkül motoroznom 8 körön keresztül, mikor egyszer csak azt mutogatták nekem, hogy nyugi. Hátranéztem és sehol senki.mentem egy kört és a pálya hátsó részén Alen kiállt a versenyből műszaki hiba miatt. Kicsit megnyugodtam és visszább vettem a tempóból, hogy ne a határon motorozzak, mert nagyon kell az a 25 pont. 1:56,5-ös időket motorozva befejeztem a versenyt, azaz meg is nyertem! Nagyon örültem neki, mert már a levezető körben egy gyors fejszámolással tudatosult bennem, hogy ismét nyílt lett az OB bajnoki címe. Most jelen pillanatban 4 ponttal vezetem a bajnokságot.
Az utolsó futam október 6-án lesz megrendezve.
Nyernem kell és akkor nincs kérdés! :) Gyertek minél többen szurkolni!
A mostani futamot pedig köszönöm a támogatóimnak és a szurkolóimnak!
2010.06.20. - EURO RING NAGY EDZÉS (EURO RING)
Az elsőnek tervezett, az sajnos el lett halasztva, mert az idő sem volt 100%-os, és az idmérő berendezés is meghibásodott. Így az első fordulót május 22-én rendezték meg. Nagy létszámú rendezvény volt, mert a MAMI-sok is erre a napra szervezték a saját rendezvényüket, amiben robogó futam, old timer futam, MZ, meg mindenféle kategória részt vehetett.
Ezen a napon egy kölcsön kapott 2003-as évjáratú pályára felkészített 600-as Hondával indultam. A motoron aznap ültem először, de kellemes csalódás volt, jól dolgozott alattam a gép, és nem tökéletesen, de szépen igazodtunk egymáshoz. A motorra szintén az idei gumimárkámat, a Continentalt tettem fel. Már az időmérőn sikerült szép időt motoroznom, 1:16,0-val sikerült az aznapi legjobb időt megmotorozni. 1:15,0 a volt a pályacsúcs, amit Vígh Gyurka állított be még 2009-be egy 750-es gixerrel.
A versenyek után rendben lezajlottak.
Sikerült megnyernem a 600- (600 alatti) kategóriát, és a végén indultam a Mad Max ketegóriában is, ami korlátok nélkül zajlik. A végére sikerült itt is elhoznom az első helyért járó kupát!
2010. Június 19-én rendezték az idei második Euroring nagy edzést.
Erre a futamra sikerült magammal vinni az idei paripámat, a K7-es 600-as gixxert. A szabadedzéseket nem vittem túlzásba a spórolás tükrében, de azért csak felmerészkedtem pár körre. Az időmérőm a 4. körömben 1:15,5-öt mutatott, aminek nagyon örültem, és éreztem, hogy meg lehet a pályacsúcs.
Következett az időmérőnek nevezett 30 perc. Itt már a pályacsúcsért küzdöttem. Szépen lassan mentek is lefelé az idők.
Majd kb. a 6-7. körömben 1:14,8-as időt mutatott a műszerem a kormányon. Nagyon örültem neki, és bíztam benne, hogy a központi időmérő is valami hasonlót fog kiírni a monitorra. Nem is erőltettem tovább a gyors köröket, hanem inkább a két fiatal tehetséggel Gyenis Áronnal és Gyenis Gáborral mentem pár kört, próbáltam őket bátorítani, gyorsítani.
Mikor lejöttem, már azzal fogadtak, hogy megvan a pályacsúcs, 1:14,8 a transzponteres mérés szerint is.
Nagyon örültem neki!
Utána következtek a versenyek, amik szépen lezajlottak. Sikerült a "600-"-os kategóriát megnyernem, elég nagy fölénnyel, majd a nap zárásaként szintén a Mad Max kategóriát rendezték, aminek az eredményhirdetésén szintén a dobogó legfelső fokán vehettem át a győzelemért járó díjat.
A jó időjárás segítségével egy jó hangulatú, barátságos napot zárhattunk.
2010.06.05-06. - ALPOK ADRIA FUTAM (PANNONIA RING)
2010. Június elején rendezték a hazánkban tartandó második Alpok Adria nemzetközi futamot. Az időjárás eléggé szélsőséges, mert egyszer mennydörgés, egyszer meg szikrázó napsütéses kánikula.
Én a hétvégét megelőző szerdai napon jártam a ringen, a Phoenix rendezvényen. Itt az időjárás, az nem éppen kedvezett, mert esős menés volt.legalább mentünk a pályán. Utána haza pest, és meló, majd pénteken este sikerült vissza ékezni a verseny helyszínére.
Szombati napon napsütés, szép idő, és 2 időmérő edzés várt rám. Használt gumikkal vágtam neki. A gumim nagyon csúszott, a futóművem sem volt tökéletes, de legalább köröztem. A két időmérő összesítése után a 16. helyre sikerült kvalifikálnom magam 2:03,670-es idővel.
Nem voltam túl boldog, de tudtam, hogy ez másnap jobb lesz, mert most ennyit tudott a használt Medium Continental gumim.
Másnap következett a verseny. Közben megérkezett a Soft Conti gumim, mert csak Mediumot vittem magammal, de az nem volt megfelelő a pályára. A Softtól vártam a "csodát".
A rajt jól sikerült, a 11. helyre sikerült berajtolnom, és a 4. körben már szorongattam az előttem lévőt. Majd a visszafele jövő egyenesben, ahol elég nagy a szintkülönbség, egy "Stock 600-as" motor felrobbant, és gyakorlatilag az ideális ív tiszta olaj lett. Piros zászlót rendeltek el.
A boksz utcában kb. 30 perces várakozás következett, amíg takarították a pályát. A takarítás után a döntés az lett, hogy egy 5 körös versennyel fejezzük be a futamot. A következő rajt az utolsó befejezett kör eredménye alapján lett kihirdetve, így a 11. helyről indultam. A rajtom szintén jól sikerült, a 7. helyen fordultam az első kanyarban. Szépen tartottam magam egy darabig, aztán sajnos szépen lassan megelőztek ketten. A végéig tartottam a 9. helyemet, és itt intettek le. A versenyben elért legjobb időm 2:01,618. Ez már kezdi közelíteni az magamtól vártat, de még sajnos nem értem el. 2:00-ás köridőt tűztem ki célul, ezt vártam a suzukitól és a Conti gumitól. Ez reális is lett volna, csak többet kellett volna motorozni előtte a pályán, és főleg jó lett volna ha tudok előtte is új gumival edzeni. Nagyon sokat számít, hogy az új guminak a határait mikorra sikerült megtapasztalni.
Végülis örültem az eredménynek, főleg úgy, hogy egyetlen versenyző voltam aki Suzuki nyergében vágott neki a küzdelemnek, és tudtommal a Continental gumit is egyedüli versenyzőként használtam.
Köszönöm a támogatást, a segítséget és a szurkolást!
2010.05.14-15. - 3. OB FUTAM (HUNGARORING)
A 3. Országos Bajnoki futam elég zord és változó időben lett megrendezve. Május derekán (15-én) nem éppen felhőtlen kánikula várt minket a Hungaroringen. Változó volt az idő.bármelyik pillanatba eshetett az eső, utána meg napsütés.meleg.
A délelőtti időmérő edzések napsütésben zajlottak. A motorom jó volt, egy új kipufogóval sikerült erre a verseny hétvégére kiállni. Az időmérő vége is azt mutatta, hogy jó hangulatban vagyok, jóban vagyok a motorral. Sikerült a pole pozíciót megszereznem.
Délután következtek a versenyek.a női futammal, illetve a V2-esekkel kezdődött, majd a 3. futam volt a mienk, a Stock 600. Hát a változó időjárás azért változott is. A futamok már esőben zajlottak. A mi futamunk is esős futam lett, aminek örültem is, meg nem is. Nem örültem neki, mert esőben azért nem olyan élvezetes a motorozás, nem lehet élvezni azokat a sebességeket, kanyar tempót, megcsúszást, amit egy száraz jó minőségű pálya tud nyújtani. Viszont örültem is neki, mert a tavalyi szezonba is volt egy esős verseny, ami elég rosszul sikerült nekem, egy rossz futómű beállítás, illetve egy öreg guminak köszönhetően. Tudtam akkor hogy nem azon a helyen kéne köröznöm, de nem tudtam mit tenni.
Most jött a lehetőség, más futómű beállítás és egy friss vizes Continental gumi. Meg is hozták az eredményét, mert elsőnek rajtoltam, vezettem a kör háromnegyedéig, majd ott kicsit besokalltam és vissza estem a 3. helyre. 2 kör elteltével sajnos vissza csúsztam a 4. helyre, de egyben volt az első 4. Sok helyen gyorsabb voltam az előttem lévőnél, sok helyen lassabb.
Kanyarokba sokkal jobban csúszkáltam, de mégis volt ahol rendszeresen mellé fordultam.
2-3-szor eléggé meg is csúsztam, de a dobogó lebegett a szemem előtt. Majd kb a 8. körben a sikán kijövetelénél egy szösszenettel több gázt húztam, és kiment alólam a motor segge.
Teljesen simán elcsúsztam, seggemen lavíroztam kifelé, majd fel is pattantam, de közbe a motorom sajnos megakadt a rázókőben, és átfordult. Na ha ez nem történik meg, akkor pattanok is vissza rá, és valószínű vissza is tudok állni a 4. helyre. De megtörtént a motor szaltója. L Letört a kuplung karom, meg a motorom farok idomja. Így sajnos nem tudtam folytatni a versenyt.úszott a pontszerzésem. Nekem semmim nem fájt a szívemen kívül.
A verseny végén ráadásul Alen átvette az első helyet, így eléggé meg ugrott a pontversenyben. Második Kurucz Feri lett, harmadik pedig Nagy Győző.
A 3. futam után a 3. helyen állok a pontversenyben. Az első hely a rettentő kevés összesen (5) futamból álló bajnokságban így eléggé elérhetetlenné vált számomra. De a cél, hogy a maradék 2 futamot ettől függetlenül megnyerjem. :)
2010.04.02-03. - 2. OB FUTAM + SZEZONNYITÓ ALPOK ADRIA
ORSZÁGOS BAJNOKSÁG FUTAMA
2010. április utolsó hétvégéjére nagyon készültem lélekben, mert az országos bajnokságunk második fordulóját is, illetve az Alpok Adria sorozat nyitó futamát is egy helyen, a Hungaroringen rendezték meg. A pénteki napon lezajlottak a hazai futamok nagy része, köztük a Stock 600-as kategória is, amiben én voltam a csapatunkból az érdekelt. Az időmérők végén a 4. helyre sikerült kvalifikálnom magam. Tudtam, hogy a versenyen ez módosulni fog, hiszen akkor fel fognak kerülni az új gumik. A rajtom jól is sikerült, elsőnek fordultam a célegyenes végi első fordulóban. Vezettem a mezőnyt 2 körön keresztül, majd a felzárkózó Györfi Alen az egyenest megvárva, egyszerűen kikerült és megelőzött. Pár körön keresztül még nem adtam fel, hiszen a pálya hátsó részén a kanyarokban mindig hoztam annyit rajta, amit az egyenesben elnyúlt. Majd a verseny vége előtt 2-3 körrel úgy döntöttem maradok a biztos második helynél, mint hogy a "Dögös" kocsin kelljen vissza érkeznem a boxba. Örültem a második helynek, mert újból megfutottam az idei évben a legjobb köridőmet (ami messze elmarad a tavalyitól) az új motorral és gumimárkával.
ALPOK ADRIA NEMZETKÖZI BAJNOKSÁG
Másnap szombaton nem ért véget a hétvége, kezdődött a nemzetközi hétvége. A szombati időmérőket vasárnap követte bemelegítő edzés (Warm-up) majd az éles rajt. Sikerült a 3. rajtkockát elcsípnem egy újabb idei legjobb idővel. A versenyen vasárnap ragyogó napsütés fogadott minket. A rajtom szintén jól sikerült, ismét sikerült elsőnek eljönnöm, viszont itt már az első kanyar előtt mellettem voltak, még a féktáv megkezdése előtt. Könnyedén utolérték a 600-as Suzukimat és már másodiknak fordultam a cseh Holubec mögött. Láttam az utat magam előtt, hogy meglehet a cseh srác, mert gyorsabb vagyok nála. Első körben a sikánban rögtön nagyot kellett kivédenem, mert megemelkedett a motor eleje és amikor vissza érkezett a földre az első kerék, akkor az egy kicsit keresztbe állt és alattam bicskázott a moci. Megfogtam, de ezzel a manőverrel Alen nagyon közel került hozzám. Meg is próbált ott azonnal elmenni, de még sikerült védekeznem ellene. Majd következett az egyenes és a pénteki naphoz hasonlóan, szintén kikerült és visszaszorultam a 3. helyre. Nagy csata közepette a pole pozícióból induló szlovák Cerny az élre verekedte magát és 3-an üldöztük. Én az utolsó 6-7 körben végig Alennel csatáztam nagyon keményen. Többször elmentem neki a kanyargósabb részeken, majd vissza is vette a 3. helyet. Volt, hogy egymáshoz is értünk, de semmi komoly és mindketten nagyon élveztük. Sajnos a motorom nem tudta most felvenni a versenyt a méreggyors Hondával, de azon vagyunk, hogy ez ellen tegyünk valamit. Így a verseny végén leszorultam a dobogóról és a 4. helyen intettek le, de a jó hír, hogy újabb időt javítottam. A GSXr 600 és Continental párosítással 1:54,603-at sikerült kicsikarnom a vasból. Kicsit szomorú voltam, mert szerettem volna dobogóra állni, de örültem is nagyon neki, mert új Continental rekordot sikerült összehoznom!
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget, a drukkolást és támogatást.
Várok mindenki szeretettel a következő, május 15-16-i hétvégén az OB 3. fordulóra, amit szintén a Hungaroringen rendeznek meg.
2010.04.02-03. - 1. OB FUTAM (HUNGRORING)
Április első hétvégéjén kezdetét vette a hazai Gyorsasági Országos Bajnokság!
A Hungaroring adott otthont az első futamnak. Az időjárás is kegyes volt hozzánk, mert bár pénteken a szabadedzéseken még felhős volt az ég, meg szemerkélt is az eső, a szombati napon szikrázó napsütés és közel 20 fok volt.
A szombati nap az időmérőkkel kezdődött. A Tom Racing csapat 3 kategóriában is képviseltette magát versenyzőivel. Elsőként a 125-ös kategóriában Biel Ricsi állt rajthoz. Nagy csata végén a második helyet sikerült megcsípnie.
Utána következett az én futamom, a 600-as mezőny. A második helyről indulhattam, az időmérőn Eiselt Botond gyorsabb volt nálam, Ő indult a pole pozícióból, mögülem pedig Györfi Alen rajtolhatott. Sikerült jól elkapnom a rajtot és rögtön az élre álltam, elsőként fordultam az első kanyarban. Itt rögtön szereztem 10-15 méter előnyt és kiegyensúlyozott motorozással ezt szépen lassan növelni tudtam. A végén kb. 60-70 méteres előnnyel láttam meg a kockás zászlót Eiselt Boti előtt.
Jól üzemelt az új motor (a K7-es 600-as Suzuki). Bár még nem tökéletes rajta minden, de az első futamom a kezdés jól sikerült!
A 600-as mezőny után következett az Open kategória, akikkel együtt indultak a 750-esek. Ebben kategóriában indult a hétvégén a 3. Tom Racinges pilóta, Rimai Roland. A Szintén Suzukival rajthoz álló Roli, a verseny végén a dobogó 3. fokára állhatott a Dunlop Trophy kupasorozatban.
A hétvége így nagyon jól sikerült!
Köszönöm a csapatnak, illetve mindenkinek aki segített!
2010.03.19-21. - AUTÓ MOTOR KIÁLLÍTÁS
Március derekán megérkezett a tavasz kicsi hazánkba. A motorosok előhozták motorjaikat, a Hungexpo területén pedig megrendezésre került a szokásos Motor Kiállítás és a Tuning Show.
Én a télen csapatot váltottam és a 2010-es évet a Tom Racing csapat színeiben fogom végig versenyezni. Csapatunk a Tuning Show kiállításon vett részt, gyakorlatilag itt mutattuk meg magunkat először így egyben.
A látvány szerintem szép, az eredmények meg remélem hasonlóan szépek lesznek.
2010.01.23. - 2009-ES ÉV DÍJKIOSZTÓJA
2010. Január...nagyon hiányzik a motor hang, meg a pálya, meg minden. A tavalyi szezon versenyzés szempontjából elég korán véget ért, mivel a tervezett versenynaptárból elmaradt kettő futam is. Egyik a Balatonringen lett volna megrendezve, ez ugye adott ok miatt (nem lett kész a pálya), a másik pedig az utolsónak tervezett Hungaroringes futam lett volna, amit pontosan nem tudni miért nem rendeztek meg. Így a bajnokságot is 4 forduló összesítése alapján díjazták. 2010. 01. 23-án tartották meg a kissé hiányos évad díjkiosztóját egy elegáns konferencia terembe, vacsorával egybekötve.